February 9, 2014

London!

Palun vabandust, et ma nii halb blogija olen ^^

Raske on seda hetke leida, et maha istuda ja kirjutada. Nii palju toimub!
Ja nüüd hakkab see aeg läbi saama. Kujutate ette!?! 5 kuud on kohe läbi, 2 nädalat on jäänud. Triin lahkub juba homme, Merit 14ndal ja siis on mul veel nädal.

Alustan sealt, kus pooleli jäin :)

Oli üks ilus õhtu, mil iga trio liige oli omas kodus, suhtlesime internetis ja mekkisime mõnda hääd jooki. Ja siis selgus, et Triin ostis järsku endale piletid Londonisse. Ülejäänud trio pidi siis sama tegema, muud üle ei jäänud. 
9-12. jaanuar leidsime end Londonist. Me nägime tõesti palju. Päevad olid pikad, pea unetud ja täis ringi jooksmist või kõndimist või bussiga sõitu või metrooga sõitu. 
Meie host, kelle juures ööbisime, oli ülivahva hipi vibe'iga noormees, kes meile igasugu juhtnööre andis ja ühel õhtul Londoni peomelu näitas. Samuti kohtusime minu kalli klassivenna Holgeriga, kes meile Modern Tate'is tuuri tegi ja meie kunstimeelt haris. 
Ma arvan, et pildid oskavad rohkem rääkida :)
Here goes:

  Esimesed hetked Londonis - Tower Bridge :)


Tower Bridge.


The Tube!


YAYY!


Tõelisele fännile ainult puhas rõõm :)


Triin on reetur - tema on Griffindoris, mina Ravenclaws!


Käisin Holmes'i juures, et telefoni kasutada. Ei saanud Maiut ikkagi kätte kahjuks.


Sain oscari ^^


Madame Tussaud muuseum. Mina ja pällid.


Väike klõps Bob Marleyga ^^

Need prillid..

Oxford Street!


Klubis nimega KoKo!

Tulin esimesest turvamehest mööda, kes mu id-kaarti uuris ja siis ta järsku ütles, et mine räägi selle kutiga seal. Osutas natukene eemal olevale suurele turvamehele. Ma ei saanud hästi aru, et miks ma temaga rääkima pean, et kas midagi on halvasti. Siis ta ütles uuesti, et mine-mine. Olin vist nii segaduses näoga, et ta lõpuks ikkagi rikkus üllatuse ja ütles, et tema on ka Eestist. Marko, Eestist. Tugev aksent oli juba küljes, aga väga vahva on eestlasi nii mujal kohata :)

Live kontsert klubis.


London Eye!


Big-Ben!

Ei saanud jälle Maiut kätte :(



Creeper.. :D




Fish and Chips.






Turistid!


Londoni ilm oli meie külaskäigu ajal täpselt nii imeline :)




Minu kallllllid neiud!




Kuked.


Minu lemmik muusikal! Wicked!



Väga diip pilt Tate Modernis koos Holgeriga. Triin magas all fuajees.
Holgeriga saime Trafalgar square'il kokku ja läksime kõigepealt kohvikusse kohvetama ja kooki sööma. Tal läheb hästi :) Mul teda tõeline rõõm näha! Siis näitas ta meile linna - Soho ümbrust ja siis läksime kõik metroosse, järgnesime Holgerile ja jalutasime ja jutustasime. Ilm oli mõnus ja juttu jätkus. :) Thames'i äär oli nii ilus - pime, aga tuledesäras.

Buckinghami Palee ees :)


Väsinud neiud lennujaamas. Reis väsitas tohutult, but was so worth it!

Unine mina ^^

Varahommikune maandumine Saksamaal :)


Pilte sai lausa nii palju, et jätkan uue jutuga uues postituses :)


No comments:

Post a Comment